طراحی، ارزیابی و چاپ اولین ریسک چارت مرگ و میر بیماران کرونایی

جناب آقای دکتر حمیدرضا مراتب بدینوسیله طراحی، ارزیابی و چاپ اولین ریسک چارت مرگ و میر بیماران کرونایی در بیمارستان، در کشور ایران را صمیمانه تبریک می گوییم ، ازدرگاه خداوند سبحان استمرارموفقیت های شما را آرزومندیم.

 
 
 
 جناب آقای دکتر حمیدرضا مراتب 
بدینوسیله طراحی، ارزیابی و چاپ اولین ریسک چارت مرگ و میر بیماران کرونایی در بیمارستان، در کشور ایران را  صمیمانه تبریک می گوییم ، ازدرگاه خداوند سبحان استمرارموفقیت های شما را آرزومندیم.
 
 با همکاری انجام گرفته با بیمارستان خورشید در شهر اصفهان، و راه اندازی اولین کوهورت بیماران کرونایی در ایران (1,2,3)، و همکاری بین المللی دانشگاه اصفهان، و دانشگاههای علوم پزشکی اصفهان، با دانشگاههای پلی تکنیک کاتالونیا و دانشگاه فرایبورگ، اولین ریسک چارت مرگ و میر بیماران کرونایی در ایران، طراحی، ارزیابی و در مجله BMC Medical Research Methdololodgy  در تاریخ 24 تیرماه 1400 چاپ شده است. لازم به ذکر است که ریسک چارت ریسک مرگ و میر بیماران کرونایی در داخل بیمارستان، تا 58 روز پس از بستری شدن را مشخص میکند و امکان ارزیابی مداوم وضعیت بیماران، قبل از رسیدن به نقطه بحرانی را فراهم میکند. نکته قابل توجه در مورد این ریسک چارت، استفاده از روشهایی است که نتایج آن توسط پزشکان، قابل تفسیر بوده و از نظر روشهای آمار حیاتی، قابل تایید میباشند.
مجله مزبور در حوزه Health Informatics در Scopus از نظر معیار SJR، رتبه پنجم بین 274 مجله را داراست:
تاریخ:
1400/05/03
تعداد بازدید:
173
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان،میدان خوارزمی، ابتدای بلوار سلامت، ساختمان انصاری
کدپستی: 8174673441
تلفن: 37932685 تلفکس: 36682887
Powered by DorsaPortal