۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

امضاي تفاهم نامه همكاري و مشاركت در راه اندازي و توسعه منطقه نوآوري و فناوري دانشگاه اصفهان

با حضور دكتر سرنا ستاري معاون علمي و فناوري رياست جمهوري تفاهم نامه همكاري و مشاركت در راه اندازي و توسعه منطقه نوآوري و فناوري دانشگاه اصفهان به امضاي رييس دانشگاه اصفهان و رييس شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان رسيد.

با حضور دكتر سرنا ستاري معاون علمي و فناوري رياست جمهوري تفاهم نامه همكاري و مشاركت در راه اندازي و توسعه منطقه نوآوري و فناوري دانشگاه اصفهان به امضاي رييس دانشگاه اصفهان  و رييس شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان رسيد.

به گزارش وب سايت خبريuinews در جريان سفر معاون علم و فناوري رييس جمهور به اصفهان تفاهم نامه همكاري و مشاركت در راه اندازي و توسعه منطقه نوآوري و فناوري دانشگاه اصفهان با حضور دكتر رضايي استاندار اصفهان، دكتر طالبي رييس دانشگاه اصفهان، دكتر ابطحي رييس دانشگاه صنعتي اصفهان، دكتر قيصري رييس شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان به منظور تعيين الگوي همكاري و مشاركت شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان با دانشگاه اصفهان به عنوان دو نهاد كليدي علم و فناوري جهت راه اندازي و توسعه مطلوب ناحيه نوآوري و فناوري دانشگاه اصفهان، در محل سالن اجلاس شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان منعقد و امضا شد.

به گزارش وب سايت خبريuinews دانشگاه اصفهان به عنوان بزرگترين دانشگاه منطقه مركزي كشور با بهره گيري از اعضاي هيات علمي توانمند در جهت انجام ماموريت هاي اصلي خود كه آموزش، پژوهش و فناوري است گام برداشته و از اين طريق به جامعه پيرامون خود خدمات ويژه ارائه مي نمايد. ................
 
براي مطالعه اين خبر بر روي لينك كليك نماييد.  
تاریخ:
1399/04/31
تعداد بازدید:
12852
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal