۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

برگزاری نشست هم اندیشی هیات رییسه دانشگاه با اعضای هیات علمی دانشکده زبان های خارجی

نشست مشترک بین اعضای هیات علمی دانشکده زبان های خارجی و هیات رئیسه دانشگاه با هدف ارتقاء سطح علمی دانشگاه و نیز ارائه نقطه نظرات اعضای هیات علمی در زمینه های مختلف اعم از:آموزشی و پژوهشی، علمی، فرهنگی و رفاهی، چهارشنبه 8 مرداد ماه سال جاری از ساعت 17 تا 20 به صورت ویدئو کنفرانس (مجازی) برگزار شد.

نشست  مشترک بین اعضای هیات علمی دانشکده زبان های خارجی و هیات رئیسه دانشگاه با هدف ارتقاء سطح علمی دانشگاه و نیز ارائه نقطه نظرات اعضای هیات علمی در زمینه های مختلف اعم از:آموزشی و پژوهشی، علمی، فرهنگی و رفاهی، چهارشنبه 8 مرداد ماه سال جاری از ساعت 17 تا 20 به صورت ویدئو کنفرانس (مجازی) برگزار شد.

به گزارش وب سایت خبریuinews در سلسله نشست های مشترک هیات رییسه دانشگاه و اعضای هیات علمی نشست  هم اندیشی اعضای هیات علمی دانشکده زبان های خارجی با هیات رییسه دانشگاه با هدف هم اندیشی و هم افزایی در راستایی ارتقا کیفی دانشگاه در حوزه های مختلف آموزشی،پژوهشی ، فرهنگی به صورت مجازی برگزار شد.

بنا به گزارش مذکور دکتر هوشنگ طالبی رییس دانشگاه اصفهان هدف از برگزاری این نشست ها را تعامل و همکاری با مدیران و اعضای هیأت علمی دانشکده ها جهت برطرف کردن مسائل و مشکلات دانشکده ها عنوان کرد و اظهار داشت: دانشکده زبان یکی از دانشکده های قدیمی و با سابقه دانشگاه اصفهان است که از اعتبار بسیار بالایی برخوردار بوده و دانش آموختگان اثرگذاری چون مرحوم استاد هادی زاده و مرحوم استاد دلشاد را به جامعه علمی تحویل داده است. وی بر  رسالت دانشکده زبان های خارجی برای حفظ این میراث گرانبها تاکید و خواستار تداوم و استمرار این اثربخشی در دانشگاه اصفهان شد.

دکنر  طالبی در ادامه تهدید کرونا را فرصتی برای فراگیری آموزش و پژوهش جدید در سطح ملی و بین المللی دانست و افزود: ..............................................
 
برای مطالعه کامل این خبر بر روی لینک کلیک نمایید.  
تاریخ:
1399/05/09
تعداد بازدید:
9729
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal