۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

برگزاری نشست هم اندیشی هیات رییسه دانشگاه با اعضای هیات علمی دانشکده علوم و فناوری های زیستی و دانشکده علوم ورزشی

نشست هم اندیشی هیات رییسه دانشگاه با اعضای هیات علمی دانشکده علوم و فناوری های زیستی و دانشکده علوم ورزشی به منظور تقویت و استمرار ارتباط دو سویه بین اعضای هیات علمی با مسئولین دانشگاه و بهره مندی از دیدگاه ها و نقطه نظرات متقابل آن ها، چهارشنبه 22مرداد ماه سال جاری، از ساعت 17 تا 19:45به صورت ویدئو کنفرانس(مجازی) برگزار شد.

به گزارش وب سایت خبریuinews دکتر هوشنگ طالبی رییس دانشگاه اصفهان در این نشست ضمن تقدیر از اقدامات ارزشمند اعضای هیات علمی در کیفیت برگزاری کلاس های مجازی از حضور در جمع اساتید دو دانشکده ،ابراز خرسندی و بر تعامل و بهره مندی از دیدگاه ها و نظرات سازنده اعضای هیات علمی تاکید نمود.

دکتر طالبی در ادامه ضمن پاسخ گویی به پرسش های اعضای هیات علمی دو دانشکده اظهار داشت: هیات رییسه دانشگاه خواستار بهره مندی از خرد جمعی و ظرفیت های موجود و ارج نهادن به نظرات و مشارکت موثر اعضای هیات علمی در اداره امور دانشگاه و هم اندیشی لازم در این خصوص، می باشد.

رییس دانشگاه در ادامه ضمن ارایه گزارش مبسوطی از افزایش فضای کالبدی در دانشگاه اصفهان اظهار داشت: عدم تخصیص اعتبارات عمرانی تملک دارایی برای توسعه فضای کالبدی از سال 93 تا کنون در این دانشگاه مشهود است و تمام فعالیت های عمرانی از طریق درآمدهای اختصاصی و کمک های خیرین انجام شده است.

وی در ادامه تصریح نمود: ...............................
 
برای مطالعه کامل این خبر بر روی لینک کلیم نمایید.  
تاریخ:
1399/05/23
تعداد بازدید:
9473
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal