۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

برگزاری نشست هم اندیشی هیات رییسه دانشگاه با اعضای هیات علمی دانشکده علوم اداری و اقتصاد

نشست هم اندیشی هیات رییسه دانشگاه با اعضای هیات علمی دانشکده علوم اداری و اقتصاد به منظور تقویت و استمرار ارتباط دو سویه بین اعضای هیات علمی با مسئولین دانشگاه و بهره مندی از دیدگاه ها و نقطه نظرات متقابل آن ها، یکشنبه 26مرداد ماه سال جاری، از ساعت 17 تا 20 به صورت ویدئو کنفرانس(مجازی) برگزار شد.

به گزارش وب سایت خبریuinews دکتر هوشنگ طالبی رییس دانشگاه اصفهان در این نشست ضمن تقدیر از اقدامات ارزشمند اعضای هیات علمی در کیفیت برگزاری کلاس های مجازی از حضور در جمع اساتید دانشکده ،ابراز خرسندی و بر تعامل و بهره مندی از دیدگاه ها و نظرات سازنده اعضای هیات علمی تاکید نمود.

دکتر طالبی در ادامه ضمن پاسخ گویی به پرسش های اعضای هیات علمی دانشکده علوم اداری و اقتصاد و تقدیر از اقدامات ارزشمند اعضای هیات علمی در همکاری مستمر با مدیریت دانشگاه، به منظور برگزاری بهینه کلاس های مجازی، اظهار داشت:این دانشکده یکی از اثربخش ترین دانشکده های دانشگاه اصفهان است که اعضای هیات علمی و دانش آموختگان آن در ابعاد مختلف اجتماعی، همواره منشا اثر بوده و هستند.

دکتر طالبی همچنین اظهار داشت: امروز اقتصاد آموزش عالی به عنوان یک کلان مسئله مورد توجه جامعه جهانی قرار گرفته است....................
 
برای مطالعه کامل این خبر بر روی لینک کلیک نمایید.  
تاریخ:
1399/05/27
تعداد بازدید:
9671
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal