۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

کلنگ زنی و آغاز پروژه احداث و گسترش آزمایشگاه مرکزی دانشگاه

آئین کلنگ زنی و آغاز پروژه احداث و گسترش آزمایشگاه مرکزی دانشگاه و همچنین اتمام عملیات اجرایی پروژه آماده سازی ساختمان دانشکده فیزیک، با حضور دکتر میرخانی معاون اداری ومالی و دکتر رکنی زاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه برگزار شد.

آئین کلنگ زنی و آغاز پروژه احداث و گسترش آزمایشگاه مرکزی دانشگاه و همچنین اتمام عملیات اجرایی پروژه آماده سازی ساختمان دانشکده فیزیک، با حضور دکتر میرخانی  معاون اداری ومالی و دکتر رکنی زاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه برگزار شد.

به گزارش وب سایت خبری uinews دکتر میرخانی در این مراسم  ضمن اشاره به اهمیت آزمایشگاه مرکزی دانشگاه اصفهان و لزوم گسترش آن اظهار داشت: با توجه به نیاز دانشگاه و کمبود فضای آزمایشگاهی لزوم گسترش و احداث بخش جدید در آزمایشگاه مرکزی احساس شد و طبق بررسی های به عمل آمده توسط کارشناسان دفتر فنی پیشنهاد استفاده از زمین جانبی آزمایشگاه فعلی ارائه و به تصویب رسید.

وی در ادامه تصریح نمود: با طراحی سازه و معماری صورت گرفته در این زمین، زیربنای تقریبی 700 مترمربع جهت گسترش در نظر گرفته شده که پس از برگزاری مناقصه، پیمانکار پروژه انتخاب شد و پیش بینی می شود تا فروردین 1400 پروژه به دانشگاه تحویل گردد.

دکتر رکنی زاده معاون پژوهش و فناوری نیز ضمن بیان اهمیت آزمایشگاه مرکزی فعلی دانشگاه ،  دستگاه ها و تجهیزات موجود در آن، از معاونت اداری و مالی دانشگاه به دلیل تامین مالی و آغاز پروژه و توجه به  آزمایشگاه مرکزی قدردانی و تشکر نمود.

گفتنی است پروژه احداث و گسترش آزمایشگاه مرکزی دانشگاه با زیربنای تقریبی 700 مترمربع و با هزینه تقریبی سی میلیارد ریال توسط شرکت رها گستر چهلستون و تحت نظارت اداره نوسازی و بهسازی دفتر فنی آغاز گردید.

شایان ذکر است، معاون اداری و مالی دانشگاه از اتمام عملیات اجرایی پروژه آماده سازی ساختمان دانشکده فیزیک جهت انتقال گروه مهندسی هسته ای به این ساختمان نیز بازدید به عمل آورد.

دکتر میرخانی،...........................................
 
برای مطالعه کامل این خبر بر روی لینک کلیک نمایید.  
تاریخ:
1399/07/16
تعداد بازدید:
7670
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal