۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

پیام تبریک رییس دانشگاه اصفهان به مناسبت آغاز سال 1400

دکتر هوشنگ طالبی، رییس دانشگاه اصفهان فرا رسیدن سال نو را به تمام آحاد و اقشار مختلف و خصوصا" اساتید، کارکنان و دانشجویان تبریک گفت.


دکتر هوشنگ طالبی، رییس دانشگاه اصفهان فرا رسیدن سال نو را به تمام آحاد و اقشار مختلف و خصوصا" اساتید، کارکنان و دانشجویان تبریک گفت.

 متن پیام به شرح زیر است:

 یا مقلب القلوب و الابصار           یا مدبر اللیل و النهار

 یا محول الحول و الاحوال           حول حالنا الی احسن الحال

   دانشجویان عزیز، همکاران گرامی، اساتید معزز و کارمندان شریف

 با اهداء سلام، تحیت و احترام

 سالی که گذشت برگ دیگری بر تقویم عمر دانشگاه کهن و بزرگ اصفهان با همه فراز و نشیب هایش افزود. در طول سال گذشته تلخی ها و شیرینی هایی را پشت سر گذاشتیم. از دست دادن عزیزانی از جامعه دانشگاهی خود و به دست آوردن عزیزان فرهیخته ای که به ما پیوستند. دانش آموختگانی که دانشگاه را ترک و نو دانشجویانی که صحن دانشگاه را به قدوم خود مزین کردند. اکنون دانشگاه اصفهان در بازآفرینی و نواندیشی، گام در بهاری تازه می نهد تا با تلاش و کوشش، راه های جدیدی را برای پویندگان علم و دانش بگشاید.

بهار، آغاز فصل رویش دوباره، سرشار از جلوه های ناب آفرینش و بهترین تجلی معنوی و آیینی در پاسداشت طبیعت است و نوروز میراث ماندگار و باشکوه فرهنگ و تمدن والای ایران اسلامی است. همراه با ایام و اعیاد خجسته شعبان، نوروزی دیگر از راه رسیده تا روزمان را نو کند و خمودگی، کسالت و سکون را از روح و روانمان بزداید.

اینجانب، فرارسیدن نوروز باستانی و تقارن آن با فرخنده اعیاد مبارک و ایام پر خیر و برکت شعبانیه را به فال نیک گرفته و آغاز سال جدید و بهار طبیعت را به مردمان پاک، متدین، نیک سرشت، انقلابی و شرافتمند استان اصفهان و به ویژه به پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان ها که در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا مشغول خدمت هستند و همچنین به تمامی اعضای محترم هیات علمی و غیر هیات علمی خدوم و دانشجویان عزیز دانشگاه اصفهان تبریک می گویم.

پروردگار متعال را شاکرم که در سال1399، سالی که دانشگاه اصفهان توانست با تلاش و همت بی دریغ اساتید فرهیخته، کارمندان تلاشگر و دانشجویان کوشا و ساعی خود با فراهم آوردن زیر ساخت های لازم با فعالیت های آموزشی و پژوهشی و کیفی سازی این فعالیت ها در مسیر حرکت به سمت ارتقاء به تراز بین المللی 5 دانشگاه برتر کشور گام های موثری بردارد.

راه اندازی ناحیه نوآوری و فناوری در دانشگاه اصفهان،توافق نامه تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی‌-پژوهشی استان اصفهان، کسب رتبه برتر در توسعه همکاری های مشترک صنعتی و بالاترین تعداد فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی در جامعه و صنعت ، افزایش طرح های پژوهشی برای حل مسائل و نیازهای جامعه با ارایه 230 طرح پژوهشی، فعالیت خوشه ملی سرمایه اجتماعی،، خانه حکمت،اندیشکده آینده پژوهی و افزایش تعداد طرح های پژوهشی جهت حل مسائل جامعه، از دیگر فعالیت دانشگاه جامع اصفهان است که در کارنامه علمی یک سال اخیر این دانشگاه می درخشد.

     امید است همکاران ارجمند و دانشجویان گرامی با استعانت از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج) و با بهره گیری از توانمندی های شایسته خویش، در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایدار و پیروز باشند.

 

دکتر هوشنگ طالبی

رییس دانشگاه اصفهان

تاریخ:
1399/12/26
تعداد بازدید:
7684
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal