۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

تحقق امور اداری دانشگاه مبتنی بر برنامه ریزی های مدون

معاون اداری و مالی دانشگاه در مراسم گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند اولویت تحقق امور اداری دانشگاه را برنامه ریزی های مدون دانست و بر این مهم تاکید نمود.


معاون اداری و مالی دانشگاه در مراسم گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند اولویت تحقق امور اداری دانشگاه را برنامه ریزی های  مدون دانست و بر این مهم تاکید نمود.

به گزارش وب سایت خبریuinews دکتر ولی اله میرخانی معاون اداری و مالی دانشگاه اصفهان در مراسم گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند که با حضور 36 نفر از کارمندان نمونه 1400 دانشگاه در محل سالن همایش های پیامبر اعظم(ص) برگزار شد اظهار داشت: همه ما باید قدر فرصت هایی که خداوند به ما عنایت فرموده را بدانیم چرا که امروز در بهترین مکان دنیا که محل علم و دانش است قرار گرفته ایم و باید در خدمت فرزندان این آب و خاک که جویای علم و دانش هستند باشیم.

معاون اداری و مالی دانشگاه در ادامه تصریح نمود: در آستانه دولت جدید انشاا... خداوند یاری کند و دولتمردان با قدرت بیشتر چرخ کشور را پیش ببرند.

وی در ادامه اظهار امیدواری نمود که تجربیات مدیریتی حوزه معاونت اداری و مالی برای مدیران بعدی راهگشا باشد و با بهره مندی از این تجربیات بتوانند در مسیر بهتری در راستای اهداف متعالی دانشگاه گام بردارند.

دکتر میرخانی همچنین تصریح نمود: بودجه هزینه ای دانشگاه در سال 1392 بالغ بر 72 میلیارد بوده است و در سال جاری به  350 میلیارد افزایش یافته است. بودجه هزینه ای دانشگاه در سال 1392 پایین تر از دانشگاه صنعتی بوده و امروز این بودجه بالاتر از دانشگاه صنعتی است. همچنین درآمدهای اختصاصی از 18 میلیارد در سال 92 به 50 میلیارد در سال 1400 رسیده است

دکتر میرخانی تصریح نمود: افزایش بودجه در دانشگاه اصفهان مبتنی بر مدیریت هزینه بوده است

وی افزود: لازم به ذکر است بودجه مصروفی برای حقوق و مزایای کارمندان در سال جاری بالغ بر 120 میلیارد بوده است. وی خاطرنشان کرد، در سال 1392 حدود 10 هزار و 500 دانشجو و در سال 1400 حدود 17000 دانشجو مشغول به تحصیل هستند و در بخش کارمندی نیز در سال 1392 حدود 1355 کارمند و در سال 1400 حدود 925 کارمند مشغول به کار هستند. این افزایش بدین معنی است که بودجه 120 میلیاردی باید به 240 میلیارد افزایش پیدا می کرد ولی با مدیریت هزینه و تمهیدات لازم این مهم به نحو مطلوب انجام شده است.

دکتر میرخانی تصریح نمود: در بحث تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه زحمات زیادی کشیده و در حال حاضر حدود 60 میلیارد تجهیزات آزمایشگاهی خریداری شده است. همچنین 470 میلیارد بابت پروژه های عمرانی هزینه شده است. وی افزود: امروز با افتخار 95 واحد کوی استادان و کارمندان بازسازی و افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی افزود: لازم به ذکر است صبح روز چهارشنبه 24 شهریور حدود 14 پروژه با هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

دکتر میرخانی افزود: تفاهم نامه ساخت  دانشکده الهیات و معارف اهل بیت(ع) 11شهریور 1400 با خیر ارجمند جناب آقای حاج محمود نصر اصفهانی امضا شد و این خیر محترم حدود 60 میلیارد هزینه ساخت این دانشکده را به بنیاد حامیان دانشگاه پرداخت نمودند. هفته آینده نیز عملیات ساخت این دانشکده آغاز می شود.

معاون اداری و مالی دانشگاه اظهار داشت:  هدف ما اتمام ساختمان های نیمه کار بوده است و در این راستا تلاش نمودیم که منشا خیر باشیم.

دکتر میرخانی در ادامه تصریح نمود: خداوند را شاکریم که اموراتی که در حوزه پشتیبانی دانشگاه پایه گذاری شد جنبه ملی پیدا نمود و سرمشقی برای سایر دانشگاه ها شد و به لطف خداوند همه دانشگاه های کشور از مصوبات این طرح ها بهره مند شدند.

معاون اداری و مالی از همه دانشگاهیان دانشگاه اصفهان حلالیت خواست و اظهار داشت: هدف من اجرای عدالت بوده و اگر در دوره مدیریتم باعث رنجش فردی شده باشم کاملا سهوی بوده و عمدی در کار نبوده است.  

 برای مشاهده اسامی و تصاویر کارمندان نمونه بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
 
 
 

 

تاریخ:
1400/06/25
تعداد بازدید:
5983
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal