۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
FA
دانشگاه اصفهان

پیام تبریک معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور به دکتر حسین هرسیج

وحید آرایی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور، در پیامی انتصاب دکتر حسین هرسیج را به سمت ریاست دانشگاه اصفهان تبریک گفت.


وحید آرایی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور، در پیامی انتصاب دکتر حسین هرسیج را به سمت ریاست دانشگاه اصفهان تبریک گفت.

به گزارش وب سایت خبریuinews  و به گزارش مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌­ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور، در پیامی انتصاب دکترحسین هرسیج را به سمت ریاست دانشگاه اصفهان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

برادر بسیجی و ولایی جناب آقای دکتر حسین هرسیج

استاد محترم علوم سیاسی دانشگاه اصفهان

با اهدای سلام و تحیت؛  

انتصاب بجا و شایسته حضرتعالی به سمت ریاست دانشگاه اصفهان را که بیانگر تعهد، کارآمدی، لیاقت و توانمندی­‌های برجسته جنابعالی در صحنه‌های خدمت به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، تبریک و تهنیت عرض می‌­نمایم .

مطمئناٌ مدیریت راهبردی، انقلابی، جهادی و اثربخش جنابعالی موجبات ارتقای آن مجموعه و مرکز علمی بزرگ را در راستای تحقق دانشگاه اسلامی مبتنی بر سیاست­‌های کلی علم و فناوری ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله‌­العالی) فراهم خواهد نمود.

امید است در سایه الطاف الهی، در پیش بردن آرمان­‌ها و اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جامعه دانشگاهی در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و نیل به تمدن نوین اسلامی موفق و سربلند باشید.

 

وحید آرایی

معاون پژوهش و فناوری

سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌­ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور

 

تاریخ:
1400/08/22
تعداد بازدید:
4895
منبع:
دانشگاه اصفهان
آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان
کدپستی: 8174673441
تلفن: 2640-03137932128 تلفکس: 03136687396
Powered by DorsaPortal